2 Haziran 2010

20 Cümlede Mourinho'nun İmza Töreni

Mourinho, Real Madrid ile imzaladı ve ardından da açıklamalar, röportajlar birbirini kovaladı. Bizim gündem de Flotilla ile meşgul olunca bunları bir çoğunu kaçırdık. İşte 20 cümlede, Jose Mourinho'nun basın toplantısı
  1. Anti-Barcelona'lı değilim. Ben Real Madrid'in teknik direktörüyüm. Barcelona beni endişelendirmiyor.
  2. Eğer Barcelona'da benden nefret ediyorlarsa bu onların problemi, benim değil.
  3. Benim lugatımda korku yazma, oyuncularımınkinde de olmasını istemiyorum.
  4. Basın, Hoca ve oyuncu arasına giremez.
  5. Bugün geldim ve Real Madrid tarihinin bir parçası değilim.Raul, Real Madrid'in tarihidir. Ona saygı duymak gerekir ve ona herhangi bir oyuncu gibi davranamazsınız.
  6. Cristiano Ronaldo, önemli bir oyuncu fakat takım daha önemli. Oyuncular ve hocalar bu kulübün büyüklüğü karşısında küçücük kalırlar.
  7. Kendine has bir karakteri ve geleceği olacak bir takım kurmak için çok uzun süreye ihtiyacım yok.
  8. Real Madrid'i çalıştırmak için doğup doğmadığımı bilmiyorum ama hoca olmak için doğduğumu biliyorum.
  9. Benim Real Madrid'e olan ilgim onun tarihi ve son yıllardaki zorlukları ve kazanmaya olan iştahıdan geliyor.
  10. Güzel olan Real Madrid'te oynamak veya onu çalıştırmak değildir, onunla kazanmaktır.
  11. Bir hoca kovulacağım endişesi içindeyse, iyi çalışamaz ve başarılı da olamazsa çok büyük zorluklar çeker.
  12. Çok haysiyetli ve kendine güvenen bir hocayımdır.
  13. Önce bir çok soru sormam, bir çok cevap almak gerekiyor. Ardından durumu anlamak, kulübü tanımak geliyor sonra da bazı şeyleri modife edip kendi sistemimi oturtmam gerekiyor.
  14. Büyük bir takım yapısı olmayan hoca büyük bir hoca değildir.
  15. Madrid'te bir transfer hakkında bir kelime söylerseniz fiyatı bir milyon on kelime söylerseniz 10 milyon artıyor.
  16. Bu takımda çok büyük değişikliklere ihtiyaç yok. 3-4 oyuncu ile ideal oyun yapısı yakalanabilir.
  17. Şanslıyız ki futbolda, zeki olmayanlardan daha fazla zeki kişiler var. Bu sayede, Porto, Chelsea, Inter ve şimdi de Real Madrid'i çalıştıracağım.
  18. Hergün kendini geliştiren bir hocayım. Hergün bir şey öğrenebilmek için alçakgönüllü olmak gerekir. Ben bunu yapıyorum.
  19. Benimle çalışan çok az oyuncu kendini geliştiremedi. 
  20. Dengeli bir ekip; toplu topsuz iyi oynayabilen, ofansif ve defansif iyi oynayabilen, psikolojik olarak güçlü ver herşey önemlisi maçları kazanabilen demektir.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails