25 Kasım 2009

el Clásico Hikayeleri - 3

Ucak biletini satin aldigimda tabii ki bilmiyordum bu hafta inter macinin Camp Nou´da olacagi. Uefa´nin sitesinde daha kuralari cekilmemis grup fiksturune baktim ve bu haftaya mac denk geldigini gorunce epey heyecanlanmistim. Tabii ki biraz stresste vardi. ÇArtik biletler alinmisti o yuzden olasi bir Besiktas´in Sampiyonlar Ligi macini kacirabilirdim. Isin kotu yani bu mac Besiktas Real Madrid ya da daha da kotusu Barcelona bile olabilirdi :)

Acikcasi gruplar belli olunca hemen aklima gelmedi. Sonra arkadasimin soylemesi ile fark ettim, Inter macinin Camp Nou´da oldugunu. Daha da guzeli Besiktas disarida Manchester United ile oynuyordu.

Ilk basta takimlara ve gruplara bakinca, herkes gibi bende Barcelona ve Inter´in bu maca kadar coktan gruplardan cikmayi garantilecegini ve bu macin biraz formalite olacagini dusunuyordum. Ust use yasanan beklenmedik puan kayiplari bu maci Barcelona´nin kader maci haline cevirdi. Artik kazanmaktan baska careleri yok.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails