22 Kasım 2009

el Clásico hikayeleri - 1


 
Hep bir ağustos günü başlar benim el Clásico hayalim, Marca'da yeni sezonun fikstürünün yayımlanmasıyla. Nedir bu hayali gerçek yapacak kriterler derseniz;

1- Maçlardan Camp Nou'da olanı içindir hayalim. Bu benim yalnız Barcelona taraftarı olmamdan değil de her zaman biletleri halka satışa çıkmadan biten iki maçtan sadece Barcelona 'da  tanıdıklarımın olması ve onların benim için bilet bulma ümidim olmasındandır.
2- Ve bir tatile denk gelmelidir, haftasonu İspanya'ya maça gitme lüksüm olmadığından. Noel'de bir olasılıktır fakat el Clásico Noel haftası öncesine genellikle konmuyor.
3- Uygun fiyata uçak bileti. Lutfansa, Münih aktarmalı tavsiye ederim :)
4- vee Maç bileti bulabilmeliyim. 



Tahmin edebileceğiniz gibi bu 4 kriterin maç bileti harici hepsi gerçekleşti. Ne yazık ki, biletler satışa bile çıkmadan tükendi fakat benim hayatımda çok önemli olan bir kişinin kendi kombinesini bana verecek olmasından dolayı maça gidebileceğim.Heyecanımı anlatmak gerçekten zor. İlk gittiğim Beşiktaş - Rizespor maçı kadar heyecanlıyım ve sabırsızlıkla günlerin geçmesini bekliyorum.


Not: Evet, Barcelona - İnter maçına bilet satın alabildim :) 12 tane kalmıştı internette.



Not - 2: Bundan daha güzel bir futbol haftası olamaz:
             Cumartesi : Beşiktaş - Fenerbahçe
             Salı:            : Barcelona - İnter
             Pazar         : Barcelona - Real Madrid



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails