15 Şubat 2011

Vefa İstanbul'da Bir Semt, Beşiktaş'ta 6+2+2'ymiş.


Bu şekilde olmamalıydı bu ayrılık. Terlik kavgasından sonra olsaydı kabullenilirdi ama bunca yıl bu forma için ter koşturan ve kaptanlığını yapan İbrahim Üzülmez böyle tek başına yollanmamalıydı. Artık herkes biliyor ki, Toraman küfür etmiş ya da hakaret etmiş ve onun üzerine "Deli" kendini kaybetmiş. Kaç kere kaybetti bu "Deli" kendini? Kaç kişi ile kavga etti, kuyusunu kazdı? Bu kadar vahimse durum, en azından Toraman ile birlikte yollanmaydı 11 yıl bu renklere çalışan kişi. 

Açıkçası, ben inanmıyorum Toraman ile kavgasından dolayı ipinin çekildiğine. Muhakkak o kavgaya ilaven Hoca ile de tartışmıştır ve ondan sonra hesabı kesilmiştir. Burada İbrahim Üzülmez'in hiç suçu yok demek istemiyorum. Kimse kimseye vurmamalı, kendini savunabilirsin ama biri sana küfür etti diye vurulmaz diye düşünsem de, onun yerinde kim olursa olsun Türkiye şartlarında %99 olasılıkla vurarak cevap verirdi. 

Toraman, sakın bu durumdan yakayı sıyırdım zannetmesin. Haziran Beşiktaş'ta geçireceği son ay olur ve ardından yollanır. Eğer şimdi yollanmıyorsa, Federasyon'un yabancı kuralına şükretsin. Kaybeden o olacak. İbrahim Üzülmez Beşiktaş taraftarının gönlünde yer bırakarak gidiyor. O bizim her zaman Deli İbrahim'imiz olacak ve öyle anılacak. 

Yıldırım Demirören: No comment. Hala söylediklerini bir araya getirip anlamaya çalışıyorum!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails